14 de març del 2011

Presentació del equip

                                                                  
Amb  la presencia i el suport de l’Eudald Casadesus, delegat de la Generalitat a Girona i president provincial de CDC , de Begonya Montalbán, diputada, de Joan Català, alcalde de Begur i president comarcal de CDC, de Josep Sala, alcalde de Forallac i vicepresident comarcal de CDC i l’assistència i suport d’un centenar de persones que ens van voler acompanyar, el passat divendres 25 de febrer vaig presentar part de l’equip que m’acompanyarà en la candidatura de CiU a Torroella de Montgrí i l’Estartit a les properes eleccions municipals del 22 de maig.
Aquest projecte es va començar a gestar al voltants dels mes de juliol de l’any passat, llavors jo i un reduït nombre de col·laboradors veiem aquestes eleccions molt llunyanes, ara com aquell qui diu, ja hi som. Des de aquells dies algunes coses han canviat, la mes important ha estat sense cap mena de dubte el retorn al govern de la Generalitat de CiU amb Artur Mas al capdavant. El que no ha canviat es la meva manera d’entendre la gestió del govern municipal. En unes eleccions hi ha de haver lògicament un candidat però aquest no ha de ser mes que el cap més visible d’un equip de gestors capaços de tirar endavant el projecte pels que la societat els ha votat.
Fa un parell de mesos, per Nadal, algú em va comentar que veia Torroella trista, al principi vaig pensar que exagerava, però mes tard, quan m’ho vaig tornar a mirar m’en vaig adonar de que era cert, que es notava una certa tristor pels carrers del nostre municipi, aquell esperit nadalenc no tenia l’empenta d’altres anys i això es transmetia a l’estat d’ànim de la gent. Es cert que la conjuntura econòmica no esta com per anar tirant coets, però no es menys cert que instal·lant-nos en la negativitat i el pessimisme tampoc solucionarem res. Per això volem fer bo el eslògan de CiU per aquestes municipals “PENSEM EN POSITIU”, i aquest es el missatge que jo i la gent del meu equip volem transmetre a les persones del nostre municipi, volem que la gent torni a creure en el seu poble, volem que la gent torni a invertir en el seu municipi, volem animar a la gent a sortir al carrer, volem en definitiva que la gent de Torroella es torni a mirar el poble en positiu.
 Us deixó amb algunes fotos de la presentació.
         

                                            
                                            

                                            
                                            

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada