15 de març del 2011

Una petita reflexió...

Aquests dies, amb tot el que representa preparar un programa electoral, he tingut moments per pensar en tot això que em passa i m’ha vingut al cap una pregunta que em van fer fa uns mesos en una entrevista "Per què vols ser alcalde?". Realment aquesta és una qüestió que des que els companys de CiU em van proposar ser el candidat a l’alcaldia de Torroella de Montgrí – l’Estartit mai m’havia plantejat, la meva resposta però, va ser immediata “Perquè vull el millor per el meu poble” i és cert, m’estimo Torroella i l’Estartit per tot el que m’han donat, i tot i no ser fill de Torroella, vaig néixer a Pals, em sento Torroellenc de cap a peus i estic convençut que si la gent em fa confiança podré tornar a Torroella - l’Estartit una part del que m’han donat. Vull posar al servei del meu poble i dels meus veïns la meva experiència de més de quaranta anys a l’empresa privada i el meu coneixement del món municipal i associatiu. Puc i vull tornar a posar  Torroella de Montgrí i l’Estartit al lloc que es mereixen i del qual mai haurien d'haver sortit.  


2 comentaris:

  1. Terrific article; Absolutely clear, concise, and complete!
    I came across this blog and found it really useful & it helped me out very much. I hope to give something back and aid others the way you aided me. I think this is an engaging and appealing material. Thank you so much for caring about your readers and your content.

    Kind Regards, <a href="https://newindianstore.com/best-room-heater-with-low-power-consumption/”>Best Room Heater with low power consumption</a>

    ResponElimina